  • Data: 2017-02-07 22:11:51
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2017 o 18:37, roka pisze:

    > szukam czegos zeby sie zmiescic w ok 700zł (35m) za materiał da rade ?
    Jeżeli piszesz o farbie, to spokojnie 700 zł wystarczy.
    Główny problem jest w przygotowaniu powierzchni.
    Jak beton jest stary i brudny, to trzeba go wymyć ciśnieniowo Karcherem,
    dać mu ze 2 tygodnie wyschnąć i dopiero na to epoksyd.
    Jak jest nowy (ale minimum 30 dni od wylania) to nie ma tego problemu.
    Najlepiej robić to w czasie suchej i ciepłej pogody, żeby pod farbą nie
    "uwięzić" za wiele wilgoci, bo porobią się pęcherze.
    Pierwszą warstwę maluje się rozcieńczając farbę 1:1 rozpuszczalnikiem,
    żeby głęboko wsiąkła. Druga warstwa już bez rozpuszczalnika.
    Ja dałem farbę Temacoat RM-40 z Tikkurili w cenie ok. 36 zł za litr. Na
    taką powierzchnię wystarczy 10 litrów + 5 rozpuszczalnika. Może być
    problem z dostaniem 5 litrów rozpuszczalnika, bo mają przeważnie po 10
    albo po 20. No i ja to kupowałem w hurtowni profesjonalnej, bo tej farby
    markety nie sprzedają.
    Jest w sprzedaży w marketach Betondur, ale ja bym tego nie kupił.
    W sumie nie musisz mieć epoksydu, bo dowolna farba alkidowa albo
    alkidowo-uretanowa. Alkidową kupisz (u producenta) w cenie 15 zł za
    litr. Tyle tylko, że nie wytrzyma 5 lat a 3.
    Jacek