  • 1. Data: 2017-02-07 17:59:09
    Temat: Podłoga w garażu
    Od: roka <r...@o...pl>

    Co polecacie na podłoge w garazu i pomieszczeniu gosp (ok 35m) - bedzie
    stał jeden samochod i rzeczy ogrodnicze, kosiarka itd, chodzi mi zeby
    łatwo utrzymac w czystosci np jak olej kapnie zeby zetrzec itp

  • 2. Data: 2017-02-07 18:16:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Turecki dywan. Latwo sie odkurza i jak olej kapnie to wsiaknie i nie widac.

  • 3. Data: 2017-02-07 18:23:03
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.02.2017 o 17:59, roka pisze:
    > Co polecacie na podłoge w garazu i pomieszczeniu gosp (ok 35m) - bedzie
    > stał jeden samochod i rzeczy ogrodnicze, kosiarka itd, chodzi mi zeby
    > łatwo utrzymac w czystosci np jak olej kapnie zeby zetrzec itp
    Przyznam, że nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem żeby z auta kapał olej.
    Natomiast codziennie (o tej porze roku) auto przywozi błoto, śnieg i lód
    i to potem się topi i brudzi podłogę.
    Zadbaj o dobry spadek i zrób odwodnienie liniowe.
    Co do rodzaju posadzki, to ja mam beton pomalowany epoksydem. Jest to
    dość tanie, w miarę estetyczne, nie żal walić czasem młotkiem przy
    różnych pracach, ale niestety rewelacyjnie trwałe też nie jest i co 4-5
    lat trzeba fragmenty szlifować i malować ponownie (tak na oko 20%
    powierzchni).
    Jacek

  • 4. Data: 2017-02-07 18:37:08
    Od: roka <r...@o...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 18:23, Jacek pisze:
> [...]
    > różnych pracach, ale niestety rewelacyjnie trwałe też nie jest i co 4-5
    > lat trzeba fragmenty szlifować i malować ponownie (tak na oko 20%

    szukam czegos zeby sie zmiescic w ok 700zł (35m) za materiał da rade ?

  • 5. Data: 2017-02-07 19:08:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lutego 2017 17:59:10 UTC+1 użytkownik roka napisał:
    > Co polecacie na podłoge w garazu i pomieszczeniu gosp (ok 35m) - bedzie
    > stał jeden samochod i rzeczy ogrodnicze, kosiarka itd, chodzi mi zeby
    > łatwo utrzymac w czystosci np jak olej kapnie zeby zetrzec itp

    a to zalezy jak bardzo ę i ą stosujesz w życiu. Od garazu wykafelkowanego do gołego
    betonu sie stosuje. Ja mam beton pomalowany białą farbą, głównie dlatego ze miałem
    farbę do zużycia.
    A u znajomka jest w kaflach, ale on z tych porządnych i sprzątających na bieząco.

    b.

  • 6. Data: 2017-02-07 19:54:07
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > stał jeden samochod i rzeczy ogrodnicze, kosiarka itd, chodzi mi zeby
    > łatwo utrzymac w czystosci np jak olej kapnie zeby zetrzec itp

    Kostka betonowa(behaton najlepszy bo bez fug)ew płyty chodnikowe

  • 7. Data: 2017-02-07 22:11:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.02.2017 o 18:37, roka pisze:

    > szukam czegos zeby sie zmiescic w ok 700zł (35m) za materiał da rade ?
    Jeżeli piszesz o farbie, to spokojnie 700 zł wystarczy.
    Główny problem jest w przygotowaniu powierzchni.
    Jak beton jest stary i brudny, to trzeba go wymyć ciśnieniowo Karcherem,
    dać mu ze 2 tygodnie wyschnąć i dopiero na to epoksyd.
    Jak jest nowy (ale minimum 30 dni od wylania) to nie ma tego problemu.
    Najlepiej robić to w czasie suchej i ciepłej pogody, żeby pod farbą nie
    "uwięzić" za wiele wilgoci, bo porobią się pęcherze.
    Pierwszą warstwę maluje się rozcieńczając farbę 1:1 rozpuszczalnikiem,
    żeby głęboko wsiąkła. Druga warstwa już bez rozpuszczalnika.
    Ja dałem farbę Temacoat RM-40 z Tikkurili w cenie ok. 36 zł za litr. Na
    taką powierzchnię wystarczy 10 litrów + 5 rozpuszczalnika. Może być
    problem z dostaniem 5 litrów rozpuszczalnika, bo mają przeważnie po 10
    albo po 20. No i ja to kupowałem w hurtowni profesjonalnej, bo tej farby
    markety nie sprzedają.
    Jest w sprzedaży w marketach Betondur, ale ja bym tego nie kupił.
    W sumie nie musisz mieć epoksydu, bo dowolna farba alkidowa albo
    alkidowo-uretanowa. Alkidową kupisz (u producenta) w cenie 15 zł za
    litr. Tyle tylko, że nie wytrzyma 5 lat a 3.
    Jacek

  • 8. Data: 2017-02-07 22:41:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ostatnio z betonduru i maty szklanej laminat robilem. To nie wiem dlaczego bys go do
    reki nie wzial. Bez problemu z betonduru i maty szklanej mozna lodke zrobic. Tylko
    trzeba umiec.

  • 9. Data: 2017-02-08 06:51:56
    Od: roka <r...@o...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 19:54, Kris pisze:

    > Kostka betonowa(behaton najlepszy bo bez fug)ew płyty chodnikowe

    na kostce jak cos kapnie zostana slady

  • 10. Data: 2017-02-08 11:48:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.02.2017 06:51, roka wrote:

    > na kostce jak cos kapnie zostana slady

    Zawsze kapie z klimy :-) A te skropliny są pomieszane z syfem silnikowym
    czyli z olejem. Zawsze jest plama.