eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić? › Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
  • Data: 2018-08-03 19:45:54
    Temat: Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 16:17:07 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Kiedys sie pisalo ze temperatura pokojowa to 21. A mi wtedy jest po
    > prostu zimno.

    Dla mnie jest ok, małżona marudzi że zimno. Przestaje marudzić około +23 ;)

    > Ostatnio chcialem komus pokazac jak zimno jest w biurze i przynioslem termometr
    pirometryczny. Wszystko mialo temperature 23 stopnie.
    > A mi bylo zimno.
    > Bo wentylacja ciagle dmuchala.

    A są zjeby, które forsują ustawianie klimy na 19 w takich pomieszczeniach.
    Ja jak włażę do czegoś takiego to się czuję jak w kostnicy.

    > Jak ci rozwiazanie dziala - fajnie. Podziel sie ze dziala.
    > Jak ci nie dziala - szkoda.
    > Jak czytasz takie sprzeczne opinie - wiedz ze moze tam nie byc prawdy
    > aplikowalnej do Ciebie.

    Niestety jest za dużo zmiennych w tym. Każdy ma inną chatę, inne materiały
    i ocieplenie, rejon kraju, okna i inne duperele. Ale najważniejsze że każdy
    inaczej odbiera zimno i gorąco. Rozwiązania trzeba przećwiczyć na własnej
    dupie i dobrać pod siebie.
    Ja jestem zadowolony z tej chłodnej podłogi, ale cudów to nie robi.
    Utrzymuje względny komfort ale powietrza nie osusza, a wilgotność też
    powoduje uczucie zaduchu i gorąca. Pewnie klima byłaby w tym przypadku lepsza.
    Teraz chcę poeksperymentować z jakimś osuszaczem powietrza, bo obecnie
    mam 75% wilgotności. Zobaczymy jakie będą efekty.

    L.