    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Date: Wed, 10 Nov 2010 22:16:17 +0100

    news:op.vlyzjpos1cvm6g@linux-rj.dom...

    > Nie przepłącaj powiedz facetowi że na alledrogo kupisz zawór trzydrogowy z
    > siłownikiem
    > http://allegro.pl/zawor-mieszajacy-trojdrogowy-1calo
    wy-silownik-i1308897581.html
    > kosztuje niecałe 350 z wysyłką

    Dokładnie, nie daj się. Powiedz gościowi, że jest palant i niech spier....
    na drzewo ze swoimi siłownikami i niech se kut...s nie myśli, bo Ty wiesz
    lepiej, że na Allegro kupisz za 350zł zawór z siłownikiem, bo tak Ci
    powiedzieli "fahofcy co sie na wszysdkim znajom".
    A jak się spierd.... chińszczyzna za pół roku to chyba wiesz gdzie szukać
    doradców, którzy wpuścili Cię w maliny ?
    Niestety żaden z tych "fahofcy co sie na wszysdkim znajom" nie przyjedzie do
    Ciebie, aby Ci wymienić zatarty zawór lub spalony siłownik.

    Jeszcze słowo do kolegi Janusza. Zanim udzielisz kolejnym razem takiej
    porady sprawdź czego one dotyczą.
    Kolego za 350zł na Allegro to kupisz jakąś chińszczyznę nawet bez nazwy
    firmy, bo firma wstydzi się pod tym podpisać.
    Kaszpir w wycenie ma siłownik M6063L1009 firmy Honeywell
    http://www.honeywell.com.pl/automatyka_domow/prasa/c
    orona.asp i jest to
    jedna z niewielu firm na rynku światowym, która produkuje prawdziwą
    automatykę, a nie zabaweczki, które po pół roku się rozsypują. W tym
    przypadku jest to bardzo ważne, zeby to była automatyka na prawdziwym
    poziomie, bo zawór będzie ciągle sterowany.
    Niestety dobra automatyka kosztuje i tu nawet na Allegro
    http://allegro.pl/silownik-do-zaworow-mieszaj-honeyw
    ell-m6063l1009-i1305707330.html
    kosztuje on 439,50zł + 12zł (najtańszy koszt wysyłki) = 451,50zł.
    Jak kupi na Allegro to sam sobie będzie musiał zapewnić serwis gwarancyjny,
    bo instalator nie będzie miał obowiązku się szarpać z urządzeniami i
    podzespołami, których nie sprzedawał.

    Kaszpir w wycenie ten siłownik M6063L1009 od instalatora dostanie w cenie
    519,92zł przed rabatem. To jest cena katalogowa, którą narzuca producent lub
    główny dystrybutor i ta cena obowiązuje u każdego sprzedawcy.
    Po rabacie 10% zapłaci za ten siłownik 467,92zł. To jest dokładnie o 28,42zł
    więcej.
    Czy to jest aż tak wygórowana cena za przywiezienie tego siłownika na
    miejsce oraz zapewnienie serwisu gwarancyjnego, która wymaga, aż tak
    drastycznych kroków oszczędnościowych ?
    Kolego Januszu, Kaszpir kupi zawór za 350zł na Allegro, a później wyda 3-4
    razy tyle i będzie się musiał sam bujać z tym zaworem, albo płacić za każdy
    przyjazd instalatora, bo on nie będzie odpowiadał za złą jakośc tego
    siłownika oraz zaworu. Czy jest sens ?

    Jeszcze do Kaszpira. Chłopie, nie bądź taki podejrzliwy, zaufaj fachowcom,
    ktrórzy Ci robią robotę, bo naprawdę wiedzą co robią.
    Ty zaś od nich wymagaj, żeby to działało tak jak się należy. Jak coś będzi
    nie "tak" to mają Ci zrobić żeby było "tak", choćby później mieli dołożyć do
    interesu. I jeszcze jedna rada, uważaj na takie porady jak tu na grupie, bo
    "wylądujesz jak Zabłocki na mydle" :)