  • Data: 2010-11-12 12:12:12
    Temat: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Tu jest instrukcja do sterowanika Ognik PID II
    >
    > http://www.elektro-miz.pl//upload/file/instrukcje_pr
    awidlowe/OGNIK_PID_v28.pdf

    > Czy ta elektronika będzie potrafiła sterować siłownikiem na zaworze
    > trójdrogowym ?

    Nie mam pojęcia, jestem jedynie użytkownikiem, ale sprawdź ile kosztuje
    ten kocioł http://klimosz.pl/ling-combi.html . Ma go mój sąsiad
    (polecali mu go instalujący hydraulicy) a moi hydraulicy, zupełnie nie
    związani z kolegi ekipą również mi polecili właśnie ten. Tylko teraz
    chyba jest jeszcze nowszy sterownik. Ja mam 3000AD.
    U kolegi będzie teraz 3 zima pracy u mnie 2. Brak problemów (odpukać).
    On ma instalację z zaworem 4 drogowym, ja na wymienniku. I tu i tu działa.

    pozdrawiam
    rafał