    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podwojny zawor czterodrogowy lub trojdrogowy
    Date: Fri, 31 Dec 2010 14:07:52 +0100

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > Zależy jaki kocioł.
    > Ja robię pod kocioł ACV Kombi Kompakt. Kocioł ten ma taką możliwość
    > podłączenia w szereg z zasobnikiem zasilanym solarami bądź kotłem węglowym
    > grzanym do temperatury nie większej jak 85stC.

    Czy na tak skomplikowaną instalację inwestor ma jakiś "biznes kejs", czy to
    po prostu jego lub Twoja fantazja?
    Pytam z ciekawości, bo taka instalacja z montażem będzie pewnie kosztowała z
    25 tys. zł lub lepiej.
    Do tego zapewne zrobisz jakieś inteligentne sterowanie, które... będziesz
    tylko Ty w stanie serwisować...

    --
    Bartek