  • Data: 2020-07-24 21:44:22
    Temat: Re: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymuszona Zmiana pisze:

    > Weź ty jaśniej to ujmij, stary jestem i wolno myślę.
    > To znaczy zanieczyszcza czy dobrze robi.

    Wygląda. Człowiek po spalarni odpadów spodziewa się jakiegoś syfu,
    a tam w środku czyściutko i lśniąco, przebieg procesu utylizacji
    widać tylko na wielkich monitorach, jak w centrum kontroli lotów
    kosmicznych. Śmieciory ładowane są z zewnątrz budynu, kitra się je
    do jakiegoś leja. A robi oczywiście dobrze -- o tym było wcześniej.

    --
    Jarek