  • Data: 2010-11-05 23:36:23
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 22:45, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > to jesteś do przodu 3600zł(60zł x 40m)

    Kurcze a panele kosztowaly jakos 2000 pln. W takim razie poloze
    jeszcze cala piwnice i zarobie na nowy samochod! ;D

    > zajelo mi to z kumplem dokladnie 6h (razem z>wypiciem dwoch browarkow
    >
    > korekta:
    > 3600zł-(2*2.50zł)= 3595zł

    Nie no, po dwa piwka. Kumplowi wypadalo postawic za pomoc nie? :)
    Czyli juz "tylko" 3590 ;)

    > Fajny kundelek;)))

    http://szyna.civ.pl/mikolaj.jpg

    Wczoraj zezarl mikolaja, wiec informacja dla wszystkich - MIKOLAJA W
    TYM ROKU NIET! ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.