  • Data: 2014-12-04 12:51:06
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-04 12:14, quent pisze:

    > Chcesz coś zmienić metodami demokratycznymi ale one sprowadzają się tak
    > czy siak do tego, że w końcu musisz pojść i oddać głos na kogoś.
    > Nawet jak zmienisz ordynację...

    Glosowanie mialoby wiekszy sens gdybym mogl glosowac na osobe, a nie de
    facto liste.

    > Dlatego IMVHO najlepszym co można dziś zrobić to mozolnie tumaczyć
    > ludziom co to prawica a co lewica, że TV celowo to miesza... zakłamuje.
    > 90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy a to problem *zasadniczy* aby w
    > ogóle wiedzić na kogo (na co... za czym) oddaje się swój głos.

    To zawsze, jednak finsnsowanie partii bedacych w sejmie daje im na dzien
    dobry wieksze szanse wygrania wyborow, czy chocby pozostania w
    parlamencie. Jak dolozymy do tego ciagle rosnaca armie urzednikow, czyli
    twardy elektorat przy korycie to okazuje sie, ze prawdziwej opozycji
    jest bardzo trudno cos zmienic i niemal jestesmy skazani na tych samych
    pasibrzuchow. Z drugiej strony, patrzac na obecna sytuacje partii
    Palikota i LSD moze jednak trzeba miec nadzieje...

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK