  • Data: 2009-01-09 23:02:55
    Temat: Re: Pomidory hamer...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 21:34:03 +0000 (UTC), miroslaw zaniewski napisał(a):

    > Jak wyglada sprawa powtarzania cech,z nasion zebranych z tych amerykańców?
    > Nie są F1,więc powinny być takie same,bo są chyba samopylne?
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Na wszelki wypadek nie zbieram żadnych nasion pomidorów, skoro hoduję
    mnóstwo odmian razem: kiedys, zanim miałam amerykańce, zbierałam przez 2-3
    lata nasiona z takich pomarańczowych olbrzymów kupionych u babki na murku
    na nasiona - po 3 latach sie "wyrodziły", tj. zatraciły wielkość i smak, bo
    wymieszały się z innymi.