  • Data: 2020-04-16 21:31:54
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-16 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Kurierzy maja teraz od chuja roboty, wiec pomyłki sie zdarzaja.
    > Mam w sobie duzo wyrozumiałosci, o ile to sa rzeczywiście pomyłki.
    >
    > Mi ostatnio chujki odesłali paczkę do niemiec zaznaczajac ze nie było
    > nikogo w domu po czym po ustaleniu na dezinfolinii ze nastepnego dnia
    > ponowią dostarczenie, nie zrobili tego tylko odeslali do nadawcy.
    > Dzieki chujkom jestem na ten moment 200zł w plecy, panienka na
    > dezinfolinii nawet "przepraszam" z siebie nie wydukała.

    U mnie było lepiej, tak gdzieś latem 2018.
    Kurier (bodajże DHL) miał przywieźć paczkę.
    Napisał "nikogo w domu nie było".

    Tylko zrobił dwie pomyłki:
    1. Nie dom, lecz firma, w której zawsze są co najmniej trzy osoby
    2. Akurat w tym dniu ten kurier był odebrać nadaną przesyłkę

    Jakiś qrde pop%$#%@ rusek.
    Ale pracował tylko tydzień, może kilkanaście dni.

    Na infolinii najpierw piczka mówiła, że kurierzy ciężko pracują, mają
    dużo klientów i czasem nie zdążą w danym dniu przyjechać.
    Jak jej powiedziałem, aby sprawdziła pkt 2 (że ten właśnie kurier był i
    odebrał przesyłkę), to się menda rozłączyła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam