eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła › Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
  • Data: 2013-09-03 08:09:03
    Temat: Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 2 Sep 2013 03:35:19 -0700 (PDT), Adam

    > A zebrane 400m2 gruntu i nawiezione od nowa - nigdy nie wiesz jak osiadzie;)

    Czyli ludzie robiący płytę fundamentową i pod nią jeszcze GWC, to szaleńcy.

    Nie wiem czy kopanie rowów (i ubijanie w nich gruntu przy takiej
    głębokości) będzie sensowniejsze (czyt. łatwiejsze i tańsze) niż całkowite
    odgarnięcie gruntu, położenie GWC, zasypanie i przytarganie wibro-walca
    żeby to należycie uklepał. Ja bym wybrał drugą opcję. Wybrałbym też w takim
    wypadku spiralny GWC.

    --
    Pozdor Myjk