eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła › Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
  • Data: 2013-09-03 13:28:13
    Temat: Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 września 2013 13:16:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ciekawe czego sie spodziewasz?
    > Obok mojej dzialki zasypali pare lat temu staw. Kolo postawil na tym dom
    > po jakichs trzech latach. Dom stoi, kolo mieszka zadowolony i ma to
    > gdzies. Nikt tam nie zageszczal, tylko sypneli pare wywrotek jakiejs
    > ziemii i z bani.

    Albo ma fundament na palach albo plyte fundamentowa. Inaczej domek poskladalby
    sie jak domek z kart :)

    > Nie mam pojecia skad w Twojej glowie takie demony, ze osiadzie
    > nierownomierni. Sam przywiozlem na dzialke ponad dwadziescia wywrotek
    > roznego badziewia w celu podniesienia dzialki i jak wyrownalem tak moze
    > i siadlo, ale bez zmiany poziomow. Zadnych dziur, rowow czy tym

    Coz - ja przywiozlem ponad 200 i przez ~4 lata bralem udzial w setce roznego
    typu mniejszych i wiekszych projektow w ktorych udzial bral ten maly i ten
    duzy sprzet kopiacy i mam chyba troche wieksze doswiadczenie od Ciebie w
    tym temacie :-) Szczegolnie ze ~8 z tych projektow to byly Orliki z dwoma
    boiskami na ktorych powierzchnia musi byc idealna co do 5mm i jeden wiekszy
    stadion miejski :-)

    Wiesz, ze przy kopaniu rur drenarskich pod stadionem wykopanie o 3cm za
    gleboko powodowalo ze te 3cm trzeba bylo uzupelnic piaskiem i zagescic
    zageszczarka bo inaczej roboty nie byly odbierane :-) A gdzie Ty mowisz
    o zageszczaniu 1,5mb gliny :-)

    > Ty zdaje sie kopales pare lat temu i nie urzadzales odrazu ogrodka jak
    > pamietam? :-)

    Owszem - bo ja ogrodek mam w innej czesci, tam gdzie mam DZ mam nieuzytki
    krotko mowiac - niemniej wiem dokladnie co sie dzialo z gruntem i wystarczylo
    tylko raz po pierwszych roztopach uzupelnic rowki i spokoj :-)

    Nie wspominam juz ze naprawde latwiej jest wybrac 180m3 niz 600m3, serio
    uwazasz ze wybranie ponad 3 x wiecej materialu bedzie szybsze ?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.