  • Data: 2013-03-06 14:40:40
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Co powiecie na taki pomysł, żeby ocieplenie dachu robić piana poliuretanowa
    >otwarto-komórkowa. Kładą to metoda natyrskową w ciągu jednego dnia.

    Najlepszą szczelność zapewnia natrysk piany.
    Jak masz kasę to jest to najlepsze ocieplenie.

    Piana dojdzie w każdą szparę i zakamarek do którego ciężko dojść przy
    ociepleniu wełną lub po prostu można go nie zauważyć :)

    >Czy porady KIKIEGO są dostępne na grupie? Czesać archiwum?

    Co do "porad" Kikiego to bym nie traktował jako wyroczni ...

    Według jego "rad" mój dom miał być dziurawy jak sito , miał się od razu
    zawalić a w zimę nie dało by sie go ogrzać i itd ...
    Nadawał się do rozbiórki. Gdybym posłuchał "rad" byłbym w plecy
    kilkadziesiąt tysięcy złotych ...

    Osobiście uważam że można poczytać , zasugerować się ale nie wpadać w
    paranoję ...