  • Data: 2013-02-07 21:27:08
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrzna i tłumik
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:8ba9e774-d2b0-4d0a-94e2-7800125743d8@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 6 lutego 2013 01:53:08 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Oczywiście, pod warunkiem że Budyń poda minimalną wielkość komórki dla
    > azotu na przykład.

    >po co? jesli przyjme liczbe prandla do obliczen na poziomie 0,707 odczytaną
    >z tabeli to wymyślisz ze tabela nieprawdziwa.

    >Tymniemniej wymiary wychodzą w mm, a komórka w styro jest rzędu
    >200(mikro)m.

    >No i ciekaw jestem kiedy ogłosisz spisek producentów styropianu - bo jesli
    >twierdzą ze mają współczynnik 0,038 który wynika z NIERUCHOMEGO >powietrza
    >(obliczenie było wczesniej) to jesli powietrze jednak jest ruchome to i
> [...]

    Witam
    Troche mnie nie bylo wyjazdy sluzbowe.
    A tu widze jakas zadyma a zapytalem sie tylko o to czy bedzie huczec a tu
    wielkosci komórek dla azotu :)
    Dobra chłopaki daj cei sobie na luz.
    A co do tego styropianu po prostu sam sobie tak wydumałem nie było z kim
    pogadac rzeczowo. Każdy miał swoją wizję jeden mowi 5 cm po co wiecej. inny
    10 bedzie git, a w domach pasywnych jeszcze wiecej jak 20 cm.
    Wybralam 20 na podłoge. Co do samych scian to w sumie chcialem tez dac 20
    ale tu to juz kady pukal mnie w czolo. I dlatego odpuscilem.
    Co do samych skosow mam 20+5 w czesci zamieszkalej a wyzzej tylko 18(bo tak
    wyszło)
    sam sufit na górze ma 20 cm ocieplenia.
    To tak tytulem wyjasnienia. I dzieki za poprawienie tych wylicznek :)

    --
    .:Artur:.