  • Data: 2018-04-05 21:31:38
    Temat: Re: Pompa ciepła vs panele PV
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 21:04:42 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > W przypadku PC wszystko zależy od typu. Ale i tak której by nie brać PC
    > pod uwagę to i tak ogrzewanie pelletem wyjdzie drożej.

    Tak czy śmak, mam teraz na tapecie jednego pelletowca, nie wiem czy
    da sobie wcisnąć jakieś czujniki i zrobić pomiary, ale OZC zrobione,
    dom energooszczędny, nie wiem jeszcze jaki to pelleciak (on sam chyba
    nie wie, budowa go wykańcza ;) Ale na pewno zostanie wzięty pod obserwację.
    Póki co grzał część zimy same mury bez ocieplenia więc takie dane do niczego,
    ale od przyszłego sezonu się zobaczy.

    L.