    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 4 Oct 2019 12:57:47 -0700 (PDT)
    <qmo94s$u07$1@gioia.aioe.org> <5d8fc0f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8fc761$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5d90cbd9$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5d90f300$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d90fd29$0$14362$426a74cc@news.free.fr>
    <3...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5d96df51$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <0...@g...com>
    <c...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To napisales "
    sie z tym nie zgadzam. Odraczanie wyroku jest niezłym sposobem, tym bardziej ze w
    miedzyczasie moga powstac nowe technologie oczyszczania wody, i jest wiecej czasu na
    budowę zbiorników retencyjnych.
    To podobnie jak z energią odnawialną, przeczekamy 50lat na węglu a w miedzyczasie
    powstana nowoczesne i tanie technologie słoneczne. "
    Najpierw napisales ogolnie o oszczędzaniu wody. Następnie ze nie wiesz czy źródło
    wody dla miejsca w którym mieszkasz jest odnawialne. A później na przykładzie pradu
    ze warto przeczekać bo się coś wymyśli jak by nie było odnawialne. Nie wywiniesz się
    bo napisales co napisales i każdy kto będzie miał ochotę to może sprawdzić. Chciałbym
    zauważyć że nie zgadzasz się ze mną chociaz napisalem, może nie wprost, ze warto
    poczekać.