  • Data: 2017-04-07 15:41:03
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:30:30 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A co nie jest beztroskiego w umyciu sobie domu do porzadku? :) Moge to
    > sobie zrobic kiedy chce, jak chce, czym chce i czy chce. Moge to zrobic
    > totalnie beztrosko - np. w samych gaciach przy grzejacym sloneczku popijajac
    > w miedzy czasie browara :)

    Zenek wkurzony bo sam umyć nie może tylko za to płaci. Bo właściciel kamienicy ma
    takie rzeczy wkalkulowane w czynszu zapewne;)
    Mam mieszkanie wq bloku a w nim lokatorów. Jak kilka lat temu remont klatki robiliśmy
    to wspólnota podjęła uchwałę o zwiększeniu funduszu remontowego więc dokładnie o ta
    kwotę wzrósł czynsz moim lokatorom. Bo jestem z nimi umówiony na konkretną kwotę+
    opłaty(administracja, remontowy, podatek itp) Prąd i gaz płacą sami bo liczniki na
    nich są przepisane