  • Data: 2017-05-15 15:15:54
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.04.2017 08:44, Kris wrote:
    > Kilka lat temu kupiłem myjke Lavor
    > Do tej p[ory działała ok wczoraj odpala, silnik pracuje ale woda nie leci
    > Pewnie pompa.
    > http://allegro.pl/zestaw-alu-pompa-silnik-do-myjki-l
    avor-stm-160-i6613984821.html
    > Tak wygląd pompa z silnikiem tu niby sama pompa
    > http://allegro.pl/uniwersalna-pompa-do-myjek-lavor-p
    rime-iclean-i6613781084.html
    > Zanim ew kupie nowa pompę może ktoś wie czy to trzeba cała pompę wymienić czy może
    warto to rozbebeszyć i jakieś elementy w srodku są wymienne.
    > Grzebał ktoś w czymś takim?
    > Z tego co wczoraj podejrzałem wygląda mi ze pompa jest rozbieralna ale jeszcze nie
    rozkręcałem jej.

    Kris - naprawiłeś tę myjkę w końcu? Nie chce mi się wątku śledzić.
    Mam identyczną (ok 3 lat już) i ciekawym czy jak się zesra to jest sens
    naprawiać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info