    From: "michalek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Poplon w warzywniaku?
    Date: Tue, 17 Sep 2013 09:21:53 +0200

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:l17o0f$2omg$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ikselkę znam z kilku wątków i owszem lubi pouczać innych i narzucać swój
    > protekcjonalny ton, nie każdy to lubi, ja także.
    > Niemniej jednak w tym przypadku Ikselka (jak zresztą często z tego co
    > widzę) ma absolutną rację a wam po prostu zabrakło odwagi powiedzieć
    > "przepraszam, pomyliłem się, masz rację Ikselko".
    > Chcielibyście za wszelką cenę być facetami ale wyszło co wyszło. Bardzo
    > niesmacznie i nie tak jak facet z jajami powinien się zachować.

    Kierujesz swój post do dwóch? (wielu?) ludzi... ja odpowiem we własnym
    imieniu
    jako wątkotwórca.
    Nigdy nie czepiałem się Ikselki, nigdy też jej nie obrażałem, bo nie mam w
    zwyczaju
    obrażania kogokolwiek. Jeśli zdarzy się że ktoś moje zdanie odbierze jako
    obrazę dla siebie to już zostaje jego sprawa.
    Powiem więcej, wielokrotnie znajdowałem w postach Ikselki (na różne tematy)
    pożyteczne informacje. Ale... ale cechy Jej wypowiedzi, o których sam
    napisałeś
    (i jeszcze kilka innych cech) zdecydowanie odstręczają od próby podejmowania
    z Nią jakiegokolwiek dialogu
    Skoro popełniłem błąd (niemalże literówka) w słowie, to skoro cała reszta
    mojej
    wypowiedzi jest logiczna i klarowna i nie kaleczy języka polskiego to można
    w odpowiedziach nie koncentrować się na nim. Rozumiałbym uwagi, gdybym
    pisał z wieloma błędami, kalecząc język polski... to boli. Sam jestem na to
    wrażliwy i szanuję nasz język. Ale jeśli mamy rozmawiać o poplonach
    to może dajmy spokój jednemu "byczkowi".

    A obraźliwe słowa to niestety padają ze strony Pani XL, lecz ja na nie nie
    reaguję, aby nie nakręcać nikogo.
    Tyle :)