  • Data: 2011-11-22 08:22:46
    Temat: Re: Poprawienie wentylacji w łazience. Dodatkowa kratka.
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-21 18:17, Rysiek G. pisze:
    > Użytkownik "Ryba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tobie pewnie i działa wyśmienicie tyle że, pomijając aspekt prawny,
    > Tobie wyciągnie - innemu wdmucha :)
    > Wentylacja grawitacyjna ma działać grawitacyjnie, wymuszona -
    > mechanicznie, łączenie jednego z drugim to chyba nie najlepszy pomysł z
    > punktu widzenia ogółu mieszkańców.

    Nie ma problemu, każdy ma osobne kanały wentylacyjne.
    Wentylator działa góra 30 min dziennie głównie wieczorem po kąpieli.
    Ładnie osusza mokre płytki. Ja jestem zadowolony. Sąsiedzi nie narzekają
    bo nie mają powodu.

    W łazience wisi piec dwufunkcyjny z zamkniętą komorą i przeglądy gazowe
    też bez problemu są podbijane.

    Przez 4 lata mieszkania miałem 3 wizyty kominiarzy i nikt nigdy nie
    zakwestionował mojego rozwiązania. Dodatkowo mam w kuchni 2 kanały. Do
    jednego jest podłączony okap z wentylatorem i też nie ma problemów.

    Ryba