  • Data: 2009-01-10 17:44:38
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gkamcr$5i4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    >

    > Zapewnij autentykację, poufność, a w razie paranoi również ciągły szum
    > informacyjny (w celu uniemożliwienia analizy ruchu, czasu) i masz
    > praktycznie całkowicie bezpieczną sieć radiową.
    > Jeżeli to mało, to przejdź na światło i obij cały budynek blachą, bo to
    > będzie następny etap.

    Ja nie wiem po co ta ironia. Skoro jestes sieciowcem, to podstawowe kwestie
    zwiazane z bezpieczenstwem na pewno sa Ci doskonale znane. Skonfigurowanie
    bezpiecznej sieci WIFI wcale nie jest takie proste i jak pokazuje zycie nie
    dosc powszechne. Nie wierzysz to przejedz sie z antenka po miescie.
    Tworzenie naukowych wywodow i rzucanie fachowym jezykiem nic tu nie zmieni,
    bo tez i zupelnie nie o to chodzi. Mnie do niczego nie musisz przekonywac.
    Korzystanie z malo bezpiecznych sieci WIFI moze miec swoje konsekwencje
    prawne, jezeli z czyjegos numeru IP zostanie popelnione jakies przestepstwo
    i wcale nie jest to taki banalny paranoiczny problem.

    Pozdro.. TK