  • Data: 2009-01-10 23:40:25
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Jest wystarczajaco bezpieczne, wielki bledzie.

    Chryste czlowieku. Siec WIFI zabezpieczona WEPem łamie sie w czasie ok 5
    minut. 5 minut! A rekord przy 104 bitowym kluczu wynosi chyba 2 minuty
    cos... Wystarczy 100.000 pakietow :) Ile to 100.000 pakietow to
    potrafisz mniej wiecej policzyc bo jestes fachura.

    > Tak, ja wiem lepiej od Ciebie co dla mnie jest wystarczajaco dobre.

    Nie, o sieciach nie masz zielonego pojecia.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...