    From: "kris" <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Date: Sun, 11 Jan 2009 10:21:15 +0100

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:gkb05l$rbd$1@node2.news.atman.pl...
    > "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie jest wcale od czapy scenariusz centralnego serwera w domu, do ktorego
    > podlaczamy alarm aby moc ogladac/sluchac/zmieniac status przez net (dobre
    > na etapie budowy, kiedy nie daje budowlancowi kodu do alarmu, tylko klucz
    > do drzwi, po czym on dzwoni ze juz jest a ja przez neta dezaktywuje
    > alarm); jakby alarm sie zalaczyl, to chce wlaczyc podswietlenie w podbitce
    > i ogrodzie; idac dalej chcialbym podczas pracy na laptopie zobaczyc kto
    > wlasnie dzwoni wideodomofonem i moc otworzyc furtke; a jesli nie chce mi
> [...]

    Ludzie, czy wyście powariowali. Kupujcie używki z innego zródła bo te wam
    szkodzą;)))
    Przeciez w praktyce nie wykorzystacie 99% bajerów o których piszecie.
    Podgląd z domofonu na laptopie, aktywowanie alarmu prze net dla budowlańca i
    temu podobne bzdury.
    Kładźcie sobie te skretki nawet w garażu( oczywiście miniumum dwie w każdym
    pomieszczeniu) bo "koszt pomijalny".
    Tylko PO CO??. I nie piszcie CO MOZNA tam podłaczyć, tylko co bedziecie W
    PRAKTYCE wykorzystywać.,
    Bo można np skrętke do kibla doprowadzic zeby komp liczył ile razy deska od
    klopa jest otwierana i zdalnie można wodę spuszczać. Tylko PO CO.
    Naczytaliście się o "domach inteligentnych", skrętka tania koszt pomijalny
    więc układamy;))

    Krzysiek