  • Data: 2009-01-12 05:38:28
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tu zgoda, ja po prostu nie pirace, wiec moze dlatego jestem taki
    > niedzisiejszy. Jak czesto kopiujesz te filmy?

    Misiu... A kto powiedział, że ja piracę?
    Nagrywam filmy w tv a potem sobie je zgrywam na płyty. Wycinam reklamy itd.
    Kablem latają gigabajty. Gwarantuję Ci, że w tym przypadku jest róznica.

    > Nie rob, KF Twym przyjacielem.

    No bez przesady, potrafię filtrować sam. A piszę to żebyś się choć ciut
    zastanowił nad sobą.
    Nie wszystko wygląda tak jak Ty o tym myślisz. Ot po prostu.
    Przem