  • Data: 2010-01-17 20:07:46
    Temat: Re: Porównywanie sprawności kotłów
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hiv94r$nl6$1@news.interia.pl...

    > Dziwi Cie dazenie kotla do palenia z mozliwie najmniejsza moca?
    Mnie nie.

    > Przeciez jedno nie wyklucza drugiego.
    Mi chodziło o to że jeżeli grzejemy CWU z delta 51stC to niemożliwością jest
    aby kocioł o
    typowej mocy 15kW nie chodził na pełny gwizdek czyli z pełną mocą.
    Więc duża delta jak najbardziej wyklucza możliwe najmniejszą moc chyba że
    postawimy kocioł 50kW
    to wtedy dla niego będzie to mała moc :)

    > Poza tym ja opisywalem uklad centralnego ogrzewania
    To fakt a ja znalazłem opis układu z ładowaniem warstwowym zasobnika i dałem
    ci jako ciekawostkę.
    Trochę zepsułeś zabawę.

    > Ty jakis egzotyczny podgrzewacz wody uzytkowej. To jak mi sie zdaje dwa
    > rozne zagadnienia.
    Podgrzewacz jako taki może tak, ale idea ładowania warstwowego jest często
    spotykana.

    Może jutro jak znajdę to ci podsunę jeszcze jeden tekst z zupełnie innego
    źródła
    Tam też był napisane że ładowanie warstwowe idealne dla wysokiej sprawności
    kotła.

    Marek