  • Data: 2012-03-19 20:55:29
    Temat: Re: Potrzeby na wykończenie - stan deweloperski
    Od: cart <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał(a):

    >Muszę przyznać, że trochę się podbudowałem po tej Twojej wyliczance.
    >1000/m2 trochę mnie przerażał. A skoro Tobie się udało za <300, to widzę
    >realną szansę nie przekroczenia 500/m2. No chyba, że żona zacznie wydziwiać
    >ze chciejstwami względem materiałow ;-)

    Mnie wyszło póki co z 800/metr, a wcale nie szalałem z materiałami.
    Miałem jakieś 134m2 oprócz garażu, który stoi nietknięty. Grzejniki i
    piec miałem, a sporo sam zrobiłem.

    2 łazienki + wc - materiały 25k, robocizna 10k
    podłoga - materiały 22k, robocizna 4k
    malowanie z farbami - 6k
    kominek + zabudowa - 3k (sam robiłem)
    kuchnia - 12k meble (sam robiłem, najtańsze studia oferowały 25k) + AGD
    10k
    schody - 7k, barierki jeszcze nie mam ;-)
    drzwi - 8k

    Dodaj jeszcze z 10-20k na różne pierdoły, w stylu gniazdka, oświetlenie
    i te 1000zl/metr wcale nie jest nierealne.

    Kupuj większość rzeczy przez sklepy internetowe, można zaoszczędzić masę
    pieniędzy, np. kupiłem ceramikę do łazienki za 5k w Leroyu, po czym na
    następny dzień zwróciłem i kupiłem to samo przez ceneo za 3,5k. itd.,
    itp.