  • Data: 2010-05-23 12:14:33
    Temat: Re: Powódź
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:htag94$nd7$1@news.onet.pl...

    > Polska to nie daleki wschód. Tu ludzie nie siedzą jak króliki jeden na
    > drugim i nie ma problemu z odzyskaniem terenów wyżej i dalej od rzek
    > położonych. Ta logika wyboru miejsca do budowania która przyświecała w
    > momencie wybierania miejsca na np. Kozanowie, jest dla mnie jakimś
    > zaciemnieniem umysłu.

    Jeszcze gorszym zaciemnieniem umysłu jest postawa rządu. Dla doraźnych celów
    politycznych /wybory prezydenckie/ obiecują teraz wszystkim rekompensaty i
    tym co sie ubezpieczali i tym co się nie ubezpieczali. Wynika z tego, że
    każdy kto się ubezpiecza to frajer, a ksiądz czy rolnik nie musi płacić
    podatków ani wykupywać ubezpieczenia, bo państwo i tak mu da.