  • Data: 2010-05-25 09:04:36
    Temat: Re: Powódź
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hteuir$shm$1@opal.futuro.pl...

    > Jesli chodzi o mnie to w ogle nie rozpatruje sytuacji budowania na jawnych
    > terenach zalewowych. Tu sprawa jest oczywista. Niestety sa tereny trudne do
    > przewidzenia a wrecz gminne walki jak we Wroclawiu i o to mi chodzi.

    Obowiazkeim gminy jest stworzenie map geodezyjnych (planu zalewowego)
    w poblizu rzek wystepujacych.
    Jesli urzednik wystawial warunki zabudowy stwierdzajace ze mozna sie
    budowac to, jest odpowiedzialny z imienia i nazwiska jako wystawca
    decyzji a w mysl przepisow prawa pracy jego przelozony czyli wojt
    gminy. Gmina wtedy broniac sie bedzie zwalac wine na starostwo za brak
    funduszy. Sprawa bedzie sie wlokla ale trzeba walczycm, przeciez sady
    sa niezawisle, jesli tutaj w grajdole nie pomoze to trzeb ado suwerena
    czyli EU