  • Data: 2009-04-15 07:38:38
    Temat: Re: Pożar hotelu socjalnego w Kamieniu Pomorskim
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości

    > No tak, ale teraz mozna kontrolowac, wczesniej wlasciciel powinien miec to i
    > tamto. Nie traktuj tego osobiscie robi sie z tego wielkie halo i slusznie,
    > tylko czemu teraz mozna a wczesniej nie?

    A kto powiedział, że nikt nie kontrolował. Pod ścisłym nadzorem są
    obiekty wielkopowierzchniowe, wypoczynkowe, szkoły, baseny, hale
    gimnastyczne, obiekty przemysłowe. Takie obiekty socjalne też, ale
    chodzenie od bramy do bramy to trochę nie tak. Okresowe kontrole
    przeprowadzają osoby z uprawnieniami budowlanymi, a nie jacyś debile,
    jak ktoś pisze głupoty - kłamie to gorzej niż debil. W mojej okolicy
    kontrole prowadzi też Straż Pożarna, Gminna, Miejska, Inspekcja
    Sanitarna czy Inspekcja Pracy w razie stwierdzenia jakichkolwiek
    uchybień powiadamiają nadzór i odwrotnie.