  • Data: 2011-09-27 15:52:14
    Temat: Re: Poziomowanie suchego jastrychu
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 10:18, William Bonawentura pisze:
    > Tak jak koledzy sugerowali "staromodnie" wypoziomuj legary podkładkami i
    > klinami ciętymi na krajzedze.

    Witam,

    W remontowanym domu miałem dość krzywe wylewki. Z tego powodu chciałem
    zrobić podłogę na legarach i je wypoziomować. Sprowadziłem parkieciarza.
    Ten powiedział, że owszem można tak, ale lepiej i może taniej będzie
    wyrównać wylewki i na tym zrobić parkiet.

    Ponieważ lubię robić "tak jak trzeba" a nie poprawiać źle zrobione to
    skończyło się tym, że usunąłem ~50m2 starych wylewek i spod nich trocin
    zmieszanych z gruzem. Ustawiłem poziom wylewek względem klatki
    schodowej, położyłem styropian (różnie bo od 7 cm do zera)i zrobiłem
    nowe wylewki. I absolutnie nie żałuję tego.

    Jednak wracając do tematu poziomowania legarów. Jeśli dobrze zrozumiałem
    parkieciarza, to istnieją specjalne podkładki poziomujące legary i to
    poziomowanie podnosi cenę takiej podłogi.
    Jednak należy postawić kolejne pytanie: czy to poziomowanie to dotyczy
    1-2 cm różnicy czy 7 tak, jak u mnie?

    Kazek