  • Data: 2012-05-16 20:21:57
    Temat: Re: Poziomy wylewek, schodow i wysokosc pomieszczen
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-05-2012 o 11:04:17 Olleo <o...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > prowadzacych na kondygnacje wyzsza, sa za wysokie. Mam do wyboru:
    >
    > 1. zastosowac minimalna termoizolacje nad piwnica i zachowac bardzo
    > nierowne schody, ale zblizyc sie do 240cm pomieszczen (jadalnia,
    > kuchnia, lazienka i klatka schodowa)
    > 2. zastosowac ciut lepsza termoizolacje (ok. 6cm w jadalni, ok. 8cm w
    > kuchni i ok. 6cm w lazience) i stopnie wyzsze o ok. 3cm, ale z
    > wysokoscia pomieszczen zejsc do ok. 236cm
    > 3. zastosowac niezla termoizolacje (ok. 9cm w jadalni, 11cm w kuchni i
    > ok. 9cm w lazience), stopnie o prawidlowej wysokosci, ale wysokosc
    Ja bym ten wariant wybrał, energia drożeje, różnica w mieszkaniu 240 czy
    233
    jest niewielka, ale straty na grzanie piwnicy mniejsze.

    > Sek w tym, ze piwnica ma byc ocieplona, ale nieogrzewana, a nie moge
    > dac styropianu pod stropem piwnicy, bo jest juz bardzo niska: 170-175cm
    > wysokosci (ja mam 189cm wzrostu, a syn zapowiada sie jeszcze wyzszy).
    Piwnicę wbrew pozorom można powiększyć, przez pogłębienie jej,
    nie wiem jak masz z drenażem i wodą bo się wtedy może pojawić ww piwnicy
    ale jest to wykonalne.

    > Poradzcie prosze, co poczac z tym fantem, bo i tak zle, i tak
    > niedobrze, a najlepiej, jesli musze sie zdecydowac na ostateczny wariant
    No nie masz za bardzo wyboru, poza sprzedażą i wybudowaniem swojego :)

    > (dzis mam okreslic wysokosc puszek gniazdek w kuchni - nad blatem i nad
    > szafkami wiszacymi).
    Jak najwyżej je daj, pod samymi szafkami, nie będą przeszkadzać w robocie
    na blacie.

    --
    Pozdr
    JanuszK