    From: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Poznan - projekt wjazdu-szukam projektanta
    Date: Tue, 24 Feb 2009 13:17:31 +0100

    Darek pisze:
    > Witam
    >
    > Poszukuje projektanta z uprawnieniami, do wykonania
    > projektu zjazdu z drogi powiatowej na dzialke.

    To musi byc koniecznie projekt?
    Mam dzialke, ktorej wjazd jest rowniez z drogi powiatowej.
    Musialem jedynie naszkicowac na mapce geodezyjnej wjazd,
    narysowac gdzie bedzie brama i tyle.
    Z takimi dokumentami udalem sie do zarzadu drog powiagowych
    (znajduja sie one dla mojego regionu - kornik,
    w kozieglowach). Tam przyjeli i nie bylo zadnego problemu.
    Bylo to ze 2 lata temu, ale chyba niewiele sie w tej kwestii
    zmienilo od tego czasu. W samym ZDP
    (http://www.powiat.poznan.pl/index.php?tpl=departmen
    ts&gr=4&depcat=9)
    instruowali mnie jak to wszystko powinienem zalatwiac.
    Dziwie sie, ze do takiej pierdoly potrzeba goscia z uprawnieniami
    i ze trzeba placic mu tyle kasy...

    pozdr