  • Data: 2011-06-01 19:59:17
    Temat: Re: Pozostałości styropianu po ociepleniu
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-01 13:21, kiki pisze:

    > "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> wrote in message

    > Wszyscy naokoło palili śmieci w ogniskach łącznie z workami odpadów
    > styropianu :-)
    > Teraz nie ma nowych budów to nie mogę powiedzieć :-)

    U mnie śmieci zabiera MPO, ale też widziałem jak ludzie palą. Pewnego
    razu jakiś idiota wrzucił coś do ogniska, co dość mocno wybuchło.

    Zapomniałem wcześniej napisać, że palenie, zakopywanie lub wywożenie do
    lasu nie wchodzi w rachubę. Sprzedaż także odpada - to są resztki, około
    1,5m3, kawałki docinane z dwóch budynków - zbierane w przez kilka
    ostatnich lat.

    JareK