  • Data: 2021-11-13 15:19:38
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 13 listopada 2021 o 15:09:53 UTC+1 WS napisał(a):

    > praktycznie wszystkie dostępne źródła podają taki wynik...
    > np. https://matusiakj.blogspot.com/2014/07/poszanowanie-
    energi-w-kuchni.html

    > No i to po prostu "widać". Na indukcji grzeje się sam garnek, szkło obok jest już
    chłodne, a pod samym garnkiem ma ~100 stopni. Uszy garów są chłodne...
    > Jeśli nie ma gara nad cewką, to nie traci energii.. po prostu się wyłącza, bo
    'wyczaja' brak poboru.
    > Na gazie wszystko obok gorące, a jeśli garnek za mały w stosunku do palnika (a
    czasem nie ma wyboru, bo np. 2 mniejsze zajęte) to już tragedia...
    > Ceramiczna z elektryczna grzałką podobnie - grzeje "do czerwoności"...
    No tak. Wszystko jasne. Matusiak tak napisał. Się świat zmienił. Kiedyś to były
    miliardy much a teraz jeden człowiek wystarczy. Nie przekonałes mnie. Wpisywać miasta
    w których przekonałes ze Matusiak napisał prawdę.