  • Data: 2021-11-14 07:23:00
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Runt <l...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-13 o 23:31, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    pamiętają jak piekłes przede wszystkim wodę w 180 stopniach. I nie kradnij. Chuj mnie
    obchodzi że zakładałeś zawór elektromagnetyczny w studzience żeby kraść wodę.

    > Zenuś to dla kolegów a nie dla ciebie chamie.

    zenusiu, ty nawet kota nie masz, a kolegów szukasz?
    aaa i trzymaj ojca za fiuta jak się mu szczać chce. ;-)))

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"