  • Data: 2021-11-14 19:47:13
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-14 o 19:18, Kris pisze:
    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Na podstawie twojego zachowania.

    > Mam do Ciebie gorąca prosbę- wsaz konkretny cytat z tej dyskusji gdzie wobec Ciebie
    chamski byłem.
    > Dla ułatwienia poniżej zacytuję co napisałem gogle zarchiwizuje czytacze ocenią.
    > "Zaczynasz kolejna gownoburze

    Czy wg ciebie takie zwroty nie są chamskie?

    > Wiesz na czym.polega dyskusja?
    > Uważasz że Kogut bzdury napisał to wskaz konkretnie z czym się nie zgadzasz.
    > Podyskutujemy wtedy"
    > i kolejną gówno-burzę rozpoczynasz..

    Co ja mam dyskutować z zenkiem? Przecież każda próba dyskusji z zenkiem
    kończy się jak zawsze - chamskimi wyzwiskami z jego strony, a już
    szczególnie staje się chamski, kiedy mu się udowodni, że pisze głupoty
    lub, że jego porady są szkodliwe.

    Ty natomiast szukasz zaczepki, aby wszcząć gówno-burzę.