  • Data: 2021-11-24 13:41:18
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 24 listopada 2021 o 12:51:15 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Skąd wiesz co u kogoś ma sens? - wiesz ile np. mi prądu idzie na
    > ogrzewanie domu z całego zużycia?
    > Powiedz mi jeszcze przy okazji po ile będzie EURO od stycznia jak jesteś
    > taki jasnowidz.
    >
    > TG
    Stąd wiem że jak kilowatogodzina w gazie kosztuje kilkanaście groszy a kocioł dwa
    tysiące a instalacja fv z pompą ciepła kilkadziesiąt tysięcy złotych np. 80 tysiecy.
    To bawienie się w to drugie nie ma sensu zwłaszcza że
    https://www.o2.pl/biznes/zalozyl-panele-fotowoltaicz
    ne-na-widok-rachunku-opadla-mu-szczeka-6707837487651
    584a