  • Data: 2010-01-28 01:57:13
    Temat: Re: Praktyczne znaczenie kąta świecenia żarówki halogenowej
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    news:hjqqqd$mgv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

    > bądź

    http://www.allegro.pl/item894632739_zarowki_diodowe_
    energooszczedne_gu10_54_led_230v.html

    > Tutaj żarówki z 54 diodami - cena 20 szt (moc około 54W) = 278zł =
    > inwestycja na całe życie, dojdą przewody (cienkie) i oprawki. Wszystkie
    > żarówki połączone są równolegle, w razie uszkodzenia padnie jedna - łatwo
    > znaleźć i wymienić. No chyba, ze wystąpiłoby zwarcie.
    > Tu oprawka: Cena za całość 22zł - suma = 298zł przewodów nie liczyłem.

    http://www.allegro.pl/item900513119_gniazdo_przylacz
    eniowe_oprawka_gu10_gu_10_j1.html

    Mała korekta cena (bez przewodów i kosztów zakupu na Allegro) 300zł. do tego
    można zastosować sterownik na pilota z płynną regulacją natężenia
    oświetlenia.
    Przy oświetleniu gzymsowym żarówki nie mogą być widoczne z poziomu podłogi.