  • Data: 2009-09-20 22:22:44
    Temat: Re: Praktyki elektrowni
    Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h9661g$hlb$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Podobno z pradem to dzisiaj tak jest:
    > elektrownia stawia swoja skrzynke przy granicy dzialki
    > i dalej sie wypina.
    > Trzeba obok postawiac wlasna skrzynke, z wlasnym licznikiem,
    > nastepnie zlecic uprawnionemu elektrykowi polaczenie skrzynek
    > i zgloszenie do elektrowni, a ona wtedy laskawie wlacza prund.
    >
    > Potwierdzacie ?

    Nie. Elektrownie od dawna nie bawią się w stawianie skrzynek. Skrzynkami i
    sprzedażą energii zajmują się zakłady energetyczne, a to nie to samo co
    elektrownie.
    Zakład energetyczny (Vattenfall) postawił mi w granicy skrzynkę złącza
    kablowego (ZK) z licznikiem. Licznik jest własnością zakładu energetycznego.
    Płaciłem zryczałtowaną opłatę przyłączeniową zależną od zamówionej i
    przydzielonej mocy. Od skrzynki ZK rozpoczyna się instalacja elektryczna
    domu, za którą odpowiada inwestor.

    Pozdrawiam,
    Druid29