  • 1. Data: 2013-10-01 02:37:33
    Temat: Re: Pralka Bosh WAE 20460 pl- wyłaczenie wirowania
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 26 lipca 2008 14:22:37 UTC+2 użytkownik doslaw napisał:

    > a że tak się zapytam, bo ja samiec, w dodatku nieedukowany
    > co przeszkadza lekkie wirowanie w trakcie prania?
    > i jak by to mialo sie prac, bez wirowania?

    W pralkach w których zużycie wody liczone jest pojedynczymi szklankami odwirowanie po
    każdym płukaniu jest niezbędne żeby wodę z detergentami usunąć. Mamy taką super
    pralkę. Podkręciłem w niej hydrostat bo przy fabrycznym ustawieniu wydawało mi się że
    suchym proszkiem pierze.

  • 2. Data: 2013-10-01 08:45:28
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    ps.com...
> [...]

    pralkę. Podkręciłem w niej hydrostat bo przy >fabrycznym ustawieniu wydawało mi się

    A ja myślę, że po pięciu latach to już zdążył kupić nową pralkę.... ;-)

    J.

  • 3. Data: 2013-10-01 15:56:56
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 1 października 2013 08:45:28 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:
> [...]
    wydawało mi się że suchym proszkiem pierze.

    > A ja myślę, że po pięciu latach to już zdążył kupić nową pralkę.... ;-)

    dobrą wtedy kupił to pewno ma nadal. Problem jest ponadczasowy, zwłaszcza jak cały
    czas wchodzą coraz pseudo oszczędniejsze pralki. Na pewno pralki zużywające bardzo
    mało wody spełniają normy pozostałości detergentów po płukaniu. Ale jak ktoś wrażliwy
    to i tak może dostać przecudnej urody parchów na dupie po marnie wypłukanych
    majtkach. Żeby tylko na dupie.