  • 1. Data: 2013-09-25 02:04:52
    Temat: Electro i wakacje....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Eneuel (25 września 2013 | 01:43:32)

    Bonu nadal nie mam. Proszę wskazać miejsca, w których kłamię
    lub przeprosić mnie za oczernianie mnie. O bon upominałem
    się u Was 3 razy za pośrednictwem waszych formularzy
    kontaktowych, w m@ilach kierowanych do was i w rozmowie
    telefonicznej prowadzonej chyba z panią Sarnawską.

    Eneuel (25 września 2013 | 01:56:55)

    Aby było jasne -- rozmowa telefoniczna była jedna; kontakty
    via Wasz formularz 3 -- jeden ,,nielegalny'' (ale ten także
    dotarł -- dostałem nań odpowiedź zapraszającą mnie do napisania
    ,,poprawnego'', czyli za pomocą innej części Waszego formularza)
    i dwa ,,poprawne''; m@ili kierowanych do Was (w których piszę
    o braku bonu) nie liczyłem...

    ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (24 września 2013 | 18:58:10)

    Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz
    wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający
    jest fakt, że jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest
    portal Opineo. Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu
    nie dotarła. Zastanawiający jest również fakt, że pozostała
    korespondencja ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany
    bon. W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał
    informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy serwisu
    lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem sklepu.
    Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby
    o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej
    poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.

    -=-

    Jeśli ktoś (tutaj --> ja, czyli Eneuel) pisze, ale jest oskarżany
    przez kogoś (tutaj --> przez Electro.pl) o to, że nie pisze prawdy,
    to jest oskarżany o to, że pisze nieprawdę, czyli o to, że kłamie.

    To chyba jasne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-25 08:53:39
    Temat: Re: Electro i wakacje....
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

> [...]
    > przez kogoś (tutaj --> przez Electro.pl) o to, że nie pisze prawdy,
    > to jest oskarżany o to, że pisze nieprawdę, czyli o to, że kłamie.

    A kogo tutaj to obchodzi ?? skończ już te publiczne żale bo to już jest
    nudne.

  • 3. Data: 2013-09-25 15:16:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l1u19j$tgh$...@n...news.atman.pl

    > A kogo tutaj to obchodzi ?? skończ już te publiczne żale bo to już jest nudne.

    Fakt -- nudne jest mataczenie sklepu Electro.pl...

    Dziś od Electro.pl dostałem m@il zawierający w temacie słowo BON
    a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych
    unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne,
    stosowane na co dzień... Coś w rodzaju:

    WAKACJE.

    No i tacy jak Ty -- są nudni.

    Ponieważ ta promocja jest już zakończona, można było owo ,,hasło''
    podać mi za pośrednictwem Opineo, które nawet wtedy by nie zdradziło
    owego tajnego ;) hasła, gdyby przebieg sporu ujawniło. :)

    Bonu oczywiście jeszcze nie wykorzystałem.
    Mam na to czas do 31 grudnia 2013 roku, czyli 3 miesiące.
    Niemal połowę czasu Electro.pl zabrał na mielenie wody młynkiem do kawy.
    Pozostała połowa do lata raczej nie należy, ale że na wakacje mogę
    pojechać do ciepłych krajów...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-09-25 15:55:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

> [...]

    > a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych
    > unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne,

    Przeginasz znowu a już myślałem że zmądrzałeś, wracasz do KF-a aż znowu
    rozum wróci.

  • 5. Data: 2013-09-25 15:58:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l1upvv$nla$...@n...news.atman.pl