  • Data: 2023-10-30 16:10:43
    Temat: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 30 Oct 2023 06:48:18 +0100, Cavallino

    > No nie, zakupy co tydzień i tak robię.
    > To była oferta w Auchan.

    Co nie zmienia faktu, że jest to nadal 3x droższe rozwiązanie
    niż urządzenie na drut. Poza tym ja staram się takich śmieciowych
    sprzętów nie kupować.

    > Raczej nie.

    Oczywiście, bo nie pasuje ci do tezy? To czemu akurat
    akumulatorowe przecenili aż o 50%, wadliwe silniki,
    gówno baterie?

    > Nie przyszło mi nawet do głowy, żeby je odkurzaczem sprzątać.

    Jak nie miałeś rozwiązania które to umożliwia, to nic dziwnego że się
    ratowałeś innymi środkami. Ja natomiast mam takie rozwiązanie, uprzatnięcie
    mąki czy czegokolwiek innego sypkiego rozsypanego po blacie/podlodze to
    jeden, krótki ruch.

    > Oczywiście mam drugi, zwykły, sprzed 30 lat,
    > więc czasem użyję. Nie do końca zwykły, bo piorący.....

    Czyli nadal musisz wytaczać wielkiego kloca.

    > Tylko sensu wielkiego nie ma.

    Ma sens, bo roboty, tak samo jak ręczne akumulatorowce,
    wcale idealnie nie sprzatają. Dla mnie to tylko uzupełnienie.

    > Nie wspominając o koniecznym koszcie na wejściu.

    Komfort zawsze kosztuje. No ale ile kosztują dwa samobieżne roboty
    (i jakie) po jednym na piętro, do tego jakiś lepszy odkurzacz,
    w tym do sprzatania garażu/samochodu?

    > Jasne - jak już się wtopiło kasę na budowę czegoś takiego,
    > to można się teraz ratować dokupowanie bardziej przydatnych
    > rozwiązań, ale to jej nie zwróci.

    Ja nic nie wtapiałem, to była przemyślana decyzja,
    tak samo jak i jednoczesna decyzja o tym że będą
    też roboty. Albowiem jak już pisałem, roboty nie
    zastąpią porządnego odkurzacza i nadal trzeba mieć
    coś "normalnego".

    --
    Pozdor
    Myjk