  • 31. Data: 2011-06-12 17:41:55
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-12 16:55, Ikselka pisze:

    > Bardzo mi to wisi 3-)

    > Czyli na kłamstwa i krętactwa? - słusznie, na to inaczej nie umiem.
    >
    > I naucz się wreszcie o tej niemetaliczności.

    Niestety jesteś rodzajem nieuka niereformowalnego - przypomnę że akurat
    ta zadyma zaczęła się od twojego stwierdzenia, że tlenki metali nie mogą
    być ceramiką - podałem ci kilka przykładów, ale jesteś tak ograniczona
    lub zwyczajnie głupia, że nie docierają do ciebie informacje o ceramice
    korundowej, TiO2 jako ceramice czy hydroksyapatycie!!!!

    Więc krętactwa i kłamstwa są jedynie w twoim wykonaniu. jesteś
    absolutnie beznadziejna.

    Wytłumaczyłby ci chętnie, na czy polega niemetaliczność, ale do ciebie
    nawet dokładny opis transportu przez błonę plazmatyczną - czyli proces
    osmozy nie docierał, a usiłowałaś opowiadać jakieś bzdury o tym, że do
    procesu osmozy niepotrzebna jest półprzepuszczalna błona, wykazując się
    maksymalnym ignoranctwa.

    A teraz dajesz jeszcze popisy swego rabarbarowego chamstwa.
    Popisuj się, większość i tak zdaje sobie sprawę jaki poziom reprezentujesz.
    Bez pozdrowień
    Witek

  • 32. Data: 2011-06-12 17:43:59
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-12 16:53, Ikselka pisze:

    > Zniżył się do krętactwa i pomówienia - dla mnie to jak najbardziej
    > uzasadniony powód. Co kończy dyskusję.

    Ty jesteś ja królik z misia Puchatka ;-)