  • 1. Data: 2011-06-09 16:28:08
    Temat: najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Mam zbiornik z deszczówką zakopany w ziemi. Drugi mam w ogrodzie na
    powierzchni. Chce przepompowywać wode z ziemi na góre i później podlewać
    grawitacyjnie.
    Najtańsza jest pompa membranowa w Casto ale mnie Pan nastraszył że musze
    kupic węże 3/4 cala a nie podłaczac do tych co mam 1/2 bo sie spali.
    A komplet 60m węża kosztuje tyle co pompa.
    Pompa ma wynieść wode na jakieś 2m wysokości i 60m odległosci
    Może coś polecicie?

  • 2. Data: 2011-06-09 16:38:38
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    jest z Gardeny taka co moze przepompowac i podlewac
    Classic 4000/2 za 299zł
    to musi byc cos tanszego nie z Gradeny :)

  • 3. Data: 2011-06-10 12:51:30
    Od: bobee <b...@v...pl>

    W dniu 2011-06-09 18:28, Rafał pisze:
> [...]
    > A komplet 60m węża kosztuje tyle co pompa.
    > Pompa ma wynieść wode na jakieś 2m wysokości i 60m odległosci

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&sg=0
    &string=pompa+wz&order=p&change_view=1

    wez pod uwage, ze 60m w poziomie to tak jakby 6 w pionie
    dodam ze ta pompka wz250 daje rade wtloczyc wode na 3m i 400m w poziomie
    co do spalenia to nie wiem czemu ........ ze cisnienie za duze ???? dziwne

    a juz tak zupelnie ianczej i powinno zadzialac to pompa obiegowa od
    kotlow CO (w wyzej wym przypadku nie dala rady :) ale 60m to raczej luz)

    --
    e-mail: bobee *malpa* vp.pl
    http://www.bobee.pl | http://hydro.bobee.pl

  • 4. Data: 2011-06-10 19:56:54
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    i ta ma zabezpieczenie przed pracą na sucho?

  • 5. Data: 2011-06-13 07:26:27
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

> [...]

    > A komplet 60m węża kosztuje tyle co pompa.
    > Pompa ma wynieść wode na jakieś 2m wysokości i 60m odległosci

    Cienszy waz to a) dluzsze pompowanie, b) bardziej obciazona pompa.
    Jedno i drugie jest karygodne, a oba razem to cios, który wymierzy
    Ci elektrownia wraz z rachunkiem.

    Mam oto dla Ciebie genialne rozwiazanie: kup ile trzeba grubego,
    podlacz do pompy i w pewnym miejscu rozdwoj na swoje 2 cienkie :)
    Rozdwajacz kosztuje bodajze 2 zl.

    pozdr serd
    --
    A S