  • Data: 2013-05-13 22:30:58
    Temat: Re: Próba wodna
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > W tych rurach wszystko odpowiada za wytrzymałość. A że przy okazji aluminium może
    spełniać jakąś inną rolę nic nie znaczy. Jeśli piszemy o tych samych rurach to
    polietylenu tam cienka warstwa. Przy gorącej wodzie balon by się zrobił z samego
    polietylenu. Zresztą nie ma o czym deliberować. Z ciekawości przeczytałem jak się
    sprawdza szczelność. Producent przewidział że może nastąpić spadek ciśnienia i pomimo
    tego układ jest szczelny. Na 110% spadek ciśnienia związany jest z odkształceniem
    rury. Łatwo znaleźć co pisze producent. Jest w necie.

    OK, ale wiesz... nadal spada.
    O 15-tej miałem 5.25Bar. Wygląda że ~0,2Bar/dobę

    Miłego.
    Irek.N.