eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieProblem z centralą ogrzewania podłogowego - po wyłaczeniu pompy nagrzewa się. › Re: Problem z centralą ogrzewania podłogowego - po wyłaczeniu pompy nagrzewa się.
  • Data: 2011-12-27 21:22:46
    Temat: Re: Problem z centralą ogrzewania podłogowego - po wyłaczeniu pompy nagrzewa się.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-12-2011 o 18:35:43 KS <o...@o...pl> napisał(a):

    > Pisząc "zawór mierzy" uzyłem skrótu myślowego.
    > Miałem na mysli kapilara mierzy a zawór zamyka.
    > Chodziło mi o przeniesienie kapilary a nie zaworu.
    > Ty w sumie tez napisałeś "zawór ma mierzyć" ale domyślam się że masz na
    > mysli "kapilara ma mierzyć".
    Ale ja doskonale wiem o czym pisałeś i napisałem wyraźnie że kapiary nie
    można
    przenieść na powrót tylko musi być na zasilaniu czyli tam gdzie jest.

    > Jakbyś przeczytał do końca to byś widział że napisałem gosciowi że nie
    > wiem czy i jakie sa ograniczenia max temp zasilania.
    Wiesz jest taka zasada że jak się nie wie to się nie wypowiada i sam staram
    się trzymać tej zasady, a ty dywagujesz ale nie wiesz czy dobrze, to po
    co innych 'uszczęśliwiasz' swoimi wypocinami jak nie masz nic do
    powiedzenia
    w temacie? nMniej postów to mniejszy szum informacyjny, a co do
    podłogówki to max temp wody zasilającej to 55st ale do obliczeń przyjmuje
    się
    bezpieczne 45st.

    > Więc jak już komentujesz czyjąś wypowiedź to przeczytaj całość a nie
    > komentuj jednego zdania.
    A ty poczytaj co inni mają do powiedzenia w tym temacie jak nie masz o nim
    pojęcia.

    --
    Pozdr
    JanuszK