  • Data: 2013-07-04 10:34:45
    Temat: Re: Problem z chrabąszczami
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 04 Jul 2013 09:55:58 +0200, Marek

    > A to juz ciekawostka. Mieszkasz obok ZOO?

    Nie. Sąsiad ma takie zwierzątko podwórkowe. Jak twierdzi, to prawie jak
    pies, znaczy tyle samo hałasu robi. Inni mają szczekające psy a on ma
    trąbiące pawie. W sumie dwie pawice i jednego pawia (kiedyś były dwa, ale
    piłowały non stop, sam spać nie mógł to się jednego pozbył).

    Przedwczoraj do sk***ela (znaczy do pawia, nie do sąsiada) o 4:30
    strzelałem z markera, bo przeleciał nad płotem i mi wlazł na pomieszczenie
    gospodarcze zwane dalej komórką 10 metrów od okna i zaczął trąbić. A to
    ścierwo napieprza z trąbką z 80 dB spokojnie w cyklu 1 sekunda trąbienia i
    10 sekund przerwy i tak potrafi non-stop przez godzinę.

    Także, nie marudzić, nie marudzić, bo zawsze może być gorzej. :P

    --
    Pozdor Myjk