  • Data: 2010-09-13 10:39:09
    Temat: Re: Problem z cisnieniem wody
    Od: "Hamster" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9182aa73-79f5-4fac-b159-

    > A masz jakis plan / projekt instalacji wodociagowej ? Moze to poddasze
    > pociagneli jakas cienka rurka. Skoro tak jest od poczatku to raczej
    > nie bedzie to wina np. zapchania rury. Czy sasiedzi co mieszkaja obok
    > maja doprowadzenie wody rurka o takiej samej srednicy, jak masz Ty ?

    Planow niestety nie mam, sasiedzi akurat wyjechali, wiec musze zalatwic
    sobie klucze do skrzynki na korytarzu i zobaczyc wyprowadzenia z mieszkan,
    o ile sie nie myle, to powinien tam byc dostep przez jakies drzwiczki
    rewizyjne, porownam wiec rury.
    Ale mam takie pytanie, moze sie myle, ale chyba cisnienie bedzie mniej
    wiecej stale, czy to na pierwszym czy na czwartym pietrze, za to ilosc wody
    jaka sie wyleje z rury w jednostce czasu bedzie zalezec od jej srednicy??
    Czyli wydaje mi sie, ze cisnienie wody powinienem miec takie samo, tylko
    wolniej powinienem napelnic wanne niz sasiad, jesli on ma rure o wiekszym
    przekroju??
    Pozdr
    hamster