    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z cisnieniem wody
    Date: Mon, 13 Sep 2010 21:43:49 +0200

    Dnia 13-09-2010 o 12:04:56 Hamster <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Od paru lat mieszkam w mieszkaniu na poddaszu czterokondygnacyjnego
    > budynku
    > z 2000 roku. Jak sie dowiedzialem od wlasciciela, od samego poczatku,
    > cisnienie wody jest raczej niskie, nie wiem dlaczego, ale nie bylo to
    > reklamowane u dewelopera, albo deweloper stwierdzil ze to jest normalne i
    > wlasciciel przeszedl nad tym do porzadku dziennego. Pytalem sasiadow z
    > tej
    > samej klatki, z tej samej kondygnacji i dowiedzialem sie, ze u nich
> [...]
    Popytaj właściciela gdzie ty jesteś właściwie podłączony, może jakiś
    reduktor jest po drodze, bo z twojego opisu wygląda jabyście byliu
    podłaczeni
    do dwóch różnych instalacji.
    Ciśnienie na piętrze powinno byc takie same jak to jest ta sama instalacja
    bo to są naczynia połączone. Jakby było za duże dławienie przepływu to
    szybkie
    otwarcie kurka powodowałoby wpier uderzenie wody a potem wyraźnie
    spadający strumień.
    A jeżeli tobie od początku wolno się leje to znaczy że gdzieś to ciśnienie
    jest zredukowane np: reduktorem. Albo jest jeszcze inne wyjaśnienie,
    sąsiedzi też mieli małe i sobie podłączyli dodatkowy hydroforek,
    ale by ci chyba o tym powiedzieli :)

    --
    Pozdr
    JanuszK